POV-Ray : Newsgroups : povray.international : [pl] Povray a skiny do aplikacji - czy lepiej 2D? : Re: [pl] Povray a skiny do aplikacji - czy lepiej 2D? Server Time
27 Apr 2024 09:17:22 EDT (-0400)
  Re: [pl] Povray a skiny do aplikacji - czy lepiej 2D?
From: ABX
Date: 29 Sep 2003 05:53:30
Message: <q4vfnv0gf99uaar64e68m2ntlcvlv03eqr@4ax.com>
On Mon, 29 Sep 2003 10:40:25 +0200, "Wojtek P." <ptaku2-wywalto-@tlen.pl>
wrote:
> Od pewnego czasu powoli zmierzam do zrobienia prostej skorki metalicznej
> lub a'la aqua do aplikacji. Povray jest wdziecznym narzedziem. Jednak
> ostatnio nieco mój zapał ostygł. Mam przyciski których powierzchnia
> czołowa jest płaska i przy jakims metalicznym materiale odbija jak
> lustro kolor sky_sphere. Np. biały. Jak to poprawić?

Nie rozumiem :-( Zeby cos poprawic, najpierw trzeba wiedziec co jest zle. A z
powyzszego nie rozumiem co jest zle. Czy powierzchnia odbijajaca jest zbyt
plaska ? Czy obraz w odbiciu jest niedokladny ? Jedno i drugie mozna zrobic
skryptem powraja ale musisz doprecyzowac.

> Inyy podobny problem to przyciski a'la aqua, czyli po prostu takie
> zelowe, czy szklane.

A próbowales, nadac przyciskowi teksture szkla ?

> Czy może jednak robić co¶ takiego w 2D? ;|

POV-Ray w zupelnosci wystarczy :-)

ABX

Post a reply to this message