POV-Ray : Newsgroups : povray.international : [pl] pusto? Server Time
26 Apr 2024 13:31:58 EDT (-0400)
  [pl] pusto? (Message 1 to 9 of 9)
From: Rafal 'Raf256' Maj
Subject: [pl] pusto?
Date: 9 Apr 2004 11:42:25
Message: <Xns94C6B411F987Braf256com@203.29.75.35>
Hmm czemu tu tak pusto (widze tylko jakis 1 stary post), a moze cos nie tak
z moim czytnikiem news?

--
http://www.raf256.com/3d/
Rafal Maj 'Raf256', home page - http://www.raf256.com/me/

Post a reply to this message

From: SÅ‚awomir Szczyrba
Subject: Re: [pl] pusto?
Date: 9 Apr 2004 13:18:15
Message: <slrn.c7dmij.4gj.steev@hot.pl>
Rafal 'Raf256' Maj donosi :
> Hmm czemu tu tak pusto (widze tylko jakis 1 stary post), a moze cos nie tak
> z moim czytnikiem news?

Bo tu zazwyczaj jest tak pusto...

--

 \__ \__ \_______________________________________________________________

Post a reply to this message

From: ABX
Date: 13 Apr 2004 04:12:10
Message: <468n70p9qqla51eni8c1tcir2mmj8c54mo@4ax.com>
On 9 Apr 2004 11:42:25 -0400, "Rafal 'Raf256' Maj" <spa### [at] raf256com> wrote:
> Hmm czemu tu tak pusto (widze tylko jakis 1 stary post), a moze cos nie tak
> z moim czytnikiem news?

Cos nie tak u ciebie. Tu jest okolo 840 postów. Pierwszy z 24.10.2001.

ABX

Post a reply to this message

From: w p
Date: 24 Apr 2004 14:37:38
Message: <408ab3f2@news.povray.org>
Rafal 'Raf256' Maj wrote:

> Hmm czemu tu tak pusto (widze tylko jakis 1 stary post), a moze cos nie tak
> z moim czytnikiem news?

Faktycznie jakos pustawo. Nie mam czasu zadawac moich kolejnych glupich
pytan bo sie przesiadam z bolem na linuksa :) Ale zdarza mi sie odpalac
Povraya. Marzy mi sie zrobienie skorki do Tlena i ogolnie malej
biblioteczki elementow interfejsu GUI pod povem. No ale taak jakos nie
mam czasu ostatnio :| Pozdrawiam wszystkich :)

w.p.

Post a reply to this message

From: SÅ‚awomir Szczyrba
Date: 7 May 2004 11:56:54
Message: <slrn.c9ncq7.99h.steev@hot.pl>
Quo vadis w.p. ?

> Faktycznie jakos pustawo. Nie mam czasu zadawac moich kolejnych glupich
> pytan bo sie przesiadam z bolem na linuksa :) Ale zdarza mi sie odpalac
[...]
Jedno drugiemu nie przeszkadza... :))

--
  ________ - Dlaczego w Wachocku sa dlugie mosty?
_/ __/ __/ - Bo buduja je wzdluz rzeki a nie w poprzek.

Post a reply to this message

From: Rafal 'Raf256' Maj
Date: 7 May 2004 17:05:05
Message: <Xns94E2EAAE58309raf256com@203.29.75.35>
pta### [at] tlenpl news:408ab3f2@news.povray.org

> biblioteczki elementow interfejsu GUI pod povem. No ale taak jakos nie
> mam czasu ostatnio :| Pozdrawiam wszystkich :)

to moze wspolnymi silami cos?

ja chcialem zrobic prosta gre platformowke z grafika 100% povray, jakby
rozlozyc prace na 2-4 grafikow, 1 programista(sam sobie poradze), muzyk i
kiku testerow/chlopcow na posyli(dokumentacja) to moze sie uda :) ?

From: w p
Date: 15 May 2004 15:49:35
Message: <40a6744f@news.povray.org>
Rafal 'Raf256' Maj wrote:
> ja chcialem zrobic prosta gre platformowke z grafika 100% povray, jakby
> rozlozyc prace na 2-4 grafikow, 1 programista(sam sobie poradze), muzyk i
> kiku testerow/chlopcow na posyli(dokumentacja) to moze sie uda :) ?

:)
U mnie ciezko z czasem. W pracy duzo roboty. Linuks mi nie chce isc na
reke, i w ogole :) Gierka... Grafik ze mnie marny :| Na programowaniu
sie lepiej znam juz ;) A zapal mam slomiany. Mialem robic skorke do
tlena i poki co po paru probach zarzucilem "projekt"... Ech.
Najlepsi do takich prac sa studenci & gimnazjalisci. Na ogol maja wiecej
czasu niz czlowiek pracujacy :) Swoja droga napisanie wlasnej gierki tez
mi czasami chodzi po glowie. Zreszta sa kody np. terisa, porobic klocki
w Povrayu troszke dopisac kodu i juz cos jest.

Znacie jakies zastosowanie grafiki generowanej z Povraya w programach?
Ja chyba tylko wygaszacze z www.shooltz.com.

Pozdrawiam!

w.p.

Post a reply to this message

From: Rafal 'Raf256' Maj
Date: 15 May 2004 23:35:05
Message: <Xns94EB38A111447raf256com@203.29.75.35>
pta### [at] tlenpl news:40a6744f@news.povray.org

> [...]
> mi czasami chodzi po glowie. Zreszta sa kody np. terisa, porobic klocki
> w Povrayu troszke dopisac kodu i juz cos jest.

Ale i tak mysle ze mozna zaczac, jezeli sie wszystkim odechce to sie
najwyzje proejkt porzuci a doswiadczenie itd zostana :)

From: ABX
Date: 17 May 2004 03:59:07
Message: <15qga0hblf304jbus1vqaumba1eq6vpqr8@4ax.com>
On Sat, 15 May 2004 21:49:30 +0200, "w.p." <pta### [at] tlenpl> wrote:
> Znacie jakies zastosowanie grafiki generowanej z Povraya w programach?

Np. grafika prezentacyjna, wykresy itp itd.
O ile dobrze pamietam Gilles Tran obrabia rózne zestawienia i generuje wykresy
w jakiejs wczesnej wersji powraja bo dziala mu ona najszybciej.

Poza tym istniejace juz gry
http://www.geocities.com/mikehorvath.geo/legobap.htm
http://www.rpg-project.com/pages/povray.htm

ABX