POV-Ray : Newsgroups : povray.international : [pl] pusto? : Re: [pl] pusto? Server Time
7 May 2024 06:04:04 EDT (-0400)
  Re: [pl] pusto?
From: w p
Date: 24 Apr 2004 14:37:38
Message: <408ab3f2@news.povray.org>
Rafal 'Raf256' Maj wrote:

> Hmm czemu tu tak pusto (widze tylko jakis 1 stary post), a moze cos nie tak
> z moim czytnikiem news?

Faktycznie jakos pustawo. Nie mam czasu zadawac moich kolejnych glupich
pytan bo sie przesiadam z bolem na linuksa :) Ale zdarza mi sie odpalac
Povraya. Marzy mi sie zrobienie skorki do Tlena i ogolnie malej
biblioteczki elementow interfejsu GUI pod povem. No ale taak jakos nie
mam czasu ostatnio :| Pozdrawiam wszystkich :)

w.p.

Post a reply to this message