POV-Ray : Newsgroups : povray.international : [pl] Povray a skiny do aplikacji - czy lepiej 2D? : Re: [pl] Povray a skiny do aplikacji - czy lepiej 2D? Server Time
27 Apr 2024 17:56:04 EDT (-0400)
  Re: [pl] Povray a skiny do aplikacji - czy lepiej 2D?
From: w p
Date: 29 Sep 2003 05:03:41
Message: <3f77f56d$1@news.povray.org>
> Inyy podobny problem to przyciski a'la aqua, czyli po prostu takie
> zelowe, czy szklane. Czesto sa takie w skorkach.

> http://www.iheartny.com/xicons/tutorials/aqua.html
Dodam jeszcze dokladniej o co chodzi. Problem polega tez na odbijanym
otoczeniu. Na przykledzie z Photoshopa widac ze odbijane jest cos a'la
horyzont. Moze sky_sphere odpowiednim moze by to ok wygladalo.... Ale
kto wie - moze poradzicie mi zabawe w 2d :) Chociaz bogactwo tekstur i

w.p.

Post a reply to this message