POV-Ray : Newsgroups : povray.text.tutorials : Short presentation in Dutch Server Time
19 May 2024 15:32:37 EDT (-0400)
  Short presentation in Dutch (Message 1 to 2 of 2)
From: F VERBAAS
Subject: Short presentation in Dutch
Date: 22 Jun 1998 12:57:25
Message: <6mm2lc$777$1@oz.aussie.org>
Pity for all you non-cloggies. This message announces a source written in
Dutch, so the message is in Dutch.

Hallo taalgenoten,

Is er iemand die belangstelling heeft voor een korte presentatie in het
Nederlands over PovRay?

Ik heb hem gemaakt (en gehouden) voor een groep mensen voor wie het
onderwerp compleet nieuw is. De presentatie introduceert mathematische
modellering, belicht de mogelijkheden, en geeft kort aan hoe je een scene
beschrijft.

De web-versie van mijn presentatie verspreid ik nu op diskette onder
geinteresseerde vrienden en kennissen, maar ik kan hem ook op het Web
zetten, als daar belangstelling voor is.

Technische gegevens: HTML, zo'n 50 plaatjes, 1 animatie, totaal zo'n 1.4Mb
zipped.

Frans.

Post a reply to this message