POV-Ray : Newsgroups : povray.international : [pl] www.povray.pl Server Time
7 May 2024 22:39:25 EDT (-0400)
  [pl] www.povray.pl (Message 1 to 2 of 2)
From: Adam Druzd
Subject: [pl] www.povray.pl
Date: 12 Jul 2004 09:25:45
Message: <40f29159$1@news.povray.org>
Zapraszam na strone www.povray.pl na razie poczatek istnienia tego serwisu
ale mysle ze z czzasem sie to rozwinie :-)

Nunas

Post a reply to this message

From: ABX
Subject: Re: [pl] www.povray.pl
Date: 13 Jul 2004 03:59:20
Message: <kl37f010qpm0qlpo029a4350kfrvq7imbd@4ax.com>
On Mon, 12 Jul 2004 15:22:55 +0200, "Adam Druzd" <dru### [at] orbispl> wrote:
> Zapraszam na strone www.povray.pl na razie poczatek istnienia tego serwisu
> ale mysle ze z czzasem sie to rozwinie :-)

Jakos zawsze trzeba zaczac wiec pewnie zaczales najlepiej jak umiales, zwróc
jednak uwage ze koniecznosc rejestrowania sie (powierzania moich danych
osobowych) u kogos kto przedstawia sie jako "Nunas" i moze z moimi danymi
zrobic co zechce raczej nie zacheca do korzystania z serwisu. Sugeruje
zrezygnowac z koniecznosci rejestracji.

Polecam stosowanie korektora pisowni przed publikacja Aktualnosci i innych
materialow. Troche sie informacji pojawia na news://news.povray.org a w
aktualnosciach ich raczej nie widze. Wlasciwie to wogle nie widze wzmianki ze
news.povray.org istnieje i ze (jak pokazuje ten watek) mozna tu pisac/pytac po
polsku.

Nie widze wzmianki w downloadach na jaki system przeznaczone sa prezentowane
programy. Widze screenshoty z windowsa, ale nie wiem czy np. programy nie sa
napisane w wxWidgets i moga byc przekompilowane pod Maca czy Linuksa.

Jesli chodzi o tapety... w grupie binaries.images mozna znalesc lepsze. Moze
warto poprosic autorów o zezwolenie na dystrybucje ? Chyba ze publikujesz
tylko polskich powrajowców, z tym trudniej.

Jest co najmniej kilkanascie interesujacych polskich stron traktujacych o
povraju które nie zostaly ujete w linkach. Skoro piszesz po polsku to
wypadaloby w linkach zaznaczac które nie sa po polsku.

Nieporozumienie sa opisy przy linkach. Na przyklad opis przy
"texlib.povray.org". "Bardzo dobra strona (...) z biblioteka tekstur..."
Bardzo ????? Ostatnia aktualizacja? 2003-02-16. Zawartosc? Wystarczy zajrzec
do http://texlib.povray.org/byauthor.html czy
http://texlib.povray.org/byinclude.html zeby sie dowiedziec ze wszystkie
tekstury masz juz na dysku w oficjalnej instalacji powraja! Jedyna zaleta tego
sajtu to prerenderowane podglady.

Generalnie moje wrazenie jest takie ze nie mozesz sie zdecydowac czy robisz
strone prywatna o swojej pracy z powrajem czy tez polskojezyczny serwis o
programie graficznym ale jak powiedzialem jakos trzeba zaczac i mam nadzieje
ze z czasem to sie dotrze.

Pozdrawiam i zycze powodzenie z udoskonaleniem tego serwisu,

ABX

Post a reply to this message