POV-Ray : Newsgroups : povray.international : [eo] tukaj simuladoj Server Time
17 May 2024 19:47:31 EDT (-0400)
  [eo] tukaj simuladoj (Message 1 to 4 of 4)
From: Fernando González del Cueto
Subject: [eo] tukaj simuladoj
Date: 27 Jan 2002 02:19:50
Message: <3c53aa16@news.povray.org>
Saluton,

Mi volas scii se iu cxi tie ie parolas esperanto.

Mi estas eksperimentanta kun simuladoj de tukoj, ke vi povas vidi en
povray.binaries.animations.

Mi esperas ke vi sxatas gxin.

Gxis,

Fernando.

Post a reply to this message

From: Deaken
Subject: Re: [eo] tukaj simuladoj
Date: 27 Jan 2002 04:52:08
Message: <3C53CE08.9AB5FA54@sw-tech.com>

> Saluton,

Ha lo.

> Mi volas scii se iu cxi tie ie parolas esperanto.

Mi gxin parolas kompatinde.

> Mi estas eksperimentanta kun simuladoj de tukoj, ke vi povas vidi en
> povray.binaries.animations.

Ja.  Vian filmojn, mi gxojis multe.

[Legantoj:  Trasercxu subjekton "cloth".  Miriga.]

> Mi esperas ke vi sxatas gxin.

Kompreneble.  Vi estas ekzercita.

> Gxis,
>
> Fernando.