POV-Ray : Newsgroups : povray.international : [pl] No nareszcie Server Time
27 Jul 2024 18:20:00 EDT (-0400)
  [pl] No nareszcie (Message 1 to 6 of 6)
Subject: [pl] No nareszcie
Date: 25 Oct 2001 05:11:24
Message: <bklfttcsn3ndrhbm24mrqmum2grcqip5b8@4ax.com>
Obawiam sie ze bedzie tu straszny burdel i trudno bedzie znalesc posty
w ulubionym jezyku, nie mniej jak mniemam nie kazdy jest anglojezyczny
i grupa jest zdecydowanie potrzebna.

Pozdrawiam serdecznie polskich uzytkownikow.

ABX

PS. To poczatki tej listy wiec na razie jeszcze bez polskich znaczkow
na wypadek gdyby byly jakies problemy, ale z czasem...

Post a reply to this message

Troche bez sensu. Jezeli jestem v stanie uzywac POVRAYa, to znaczy,
ze doskonale rozumiem dokumentacje - a o ile mi wiadomo, to polska
nie instnieje.

A balagan bedzie prawdopodobnie ogromny :-(

Daniel Michalik

Date: 26 Oct 2001 03:26:33
Message: <a63ittk3a94u0oo38afee6nhbt0pukj3oi@4ax.com>
On Fri, 26 Oct 2001 07:46:33 +0200, "Daniel Michalik"
<dan### [at] autelcz> wrote:

huh, pierwsza polska dyskusja :-)

> Troche bez sensu. Jezeli jestem v stanie uzywac POVRAYa, to znaczy,
> ze doskonale rozumiem dokumentacje - a o ile mi wiadomo, to polska
> nie instnieje.

no, niekoniecznie bym sie z toba zgodzil

po pierwsze MORAY - nie jeden klika bez dokumentacji, z czasem

po drugie nowi uzytkownicy - niejeden post brzmi mniej wiecej tak: mam
do zrobienia to i to, czy POVRAY sie do tego nadaje ?

- slowa kluczowe latwo jest przetlumaczyc ze slownikiem w rece, w ten

pytania "jak zrobic zeby mgla wyszarzala, swiatlo ciemnialo,
nieoswietlone bylo widoczne a powierzchnia byla wyrazona

z drugiej strony mysle ze czesto pytania i tak sa kierowane do
anglojezycznych wiec ....

angielskiego liznac sporo :-)

fobie jezykowe :-)

> Daniel Michalik

czesc, milo cie poznac

Wlodek aka ABX
--
#declare _=function(a,b,x){((a^2)+(b^2))^.5-x}#default {pigment{color rgb 1}}
union{plane{y,-3}plane{-x,-3}finish{reflection 1 ambient 0}}isosurface{ //ABX

Post a reply to this message