POV-Ray : Newsgroups : povray.international : [pl] No nareszcie : Re: [pl] No nareszcie Server Time
27 Jul 2024 16:24:55 EDT (-0400)
  Re: [pl] No nareszcie
From: P
Date: 21 Jul 2002 18:33:25
Message: <3D3B36A0.5030601@o2.pl>

> Obawiam sie ze bedzie tu straszny burdel i trudno bedzie znalesc posty
> w ulubionym jezyku, nie mniej jak mniemam nie kazdy jest anglojezyczny
> i grupa jest zdecydowanie potrzebna.
>
> Pozdrawiam serdecznie polskich uzytkownikow.
>
> ABX
>
> PS. To poczatki tej listy wiec na razie jeszcze bez polskich znaczkow
> na wypadek gdyby byly jakies problemy, ale z czasem...

Heh, fajnie ze cos takiego jest. czlowiek niby cos tam z angileskim ma
do czynienia, cos tam rozumie a jak przyjdzie zadac konkretne pytania o
jakis bardziej zaawansowany problem to juz dupa, nie wie jak posklejac
slowa.
Fajnie jest tez wiedziec ze sa ludzie w polsce ktorzy uzuwaja pova. Na
Wlodka sie juz natknalem ale myslalem ze tylko ja i On przegladamy te
niusy :))) teraz wiem ze jest jeszcze Daniel :))) Moze kogos przeoczylem
bo dawno nie zagladalem, praca i rozne takie.
Jestem ciekaw ilu polakow tu zaglada.

Pozdrawiam serdecznie.
Slawek

--
#version /*POVRAY*/ 3.1 camera{location x*5 look_at 0}light_source{9
1}#declare Z=1000#macro P()#local I=1;#while(I<2*Z)sphere{<0,cos(pi/

Post a reply to this message