POV-Ray : Newsgroups : povray.off-topic : Games programmers : Re: Games programmers Server Time
10 Oct 2024 17:19:56 EDT (-0400)
  Re: Games programmers
From: andrel
Date: 12 Sep 2008 14:39:00
Message: <48CAB78B.6030209@hotmail.com>
On 12-Sep-08 20:10, Gail wrote:

> "Invisible" <voi### [at] devnull> wrote in message

> Dis nie soo erg nie. Dis amper die selfte as Afrikaans, behlawe van die
> 'ij' konstruk.

The ij is originally 'ii' with the second 'i' notifying that it is a
long vowel. Nowadays it is a single glyph (unless you are using American
software). The sound changed in the area where the official dutch
originates to be the same as the 'ei' 'vowel'.

> Die taal is maklik vergelyk its soos Zoeloe.

Het blijft leuk om een taal van de andere kant van de wereld te zien die
je gewoon kan lezen. Al moet ik zeggen dat als iemand het spreekt het
meer dan een paar seconden kost om het te vertalen en ik dus elke keer
de draad kwijtraak.

> Wat is jou probleem?
Ask Andy, not me ;)

BTW Gail, somewhere in october I will hear if there is a change to visit
SA in 2015. There is also a change that we will be involved in
preparations for that and be there in februari or so...

Post a reply to this message