POV-Ray : Newsgroups : povray.international : [de][en] Leseempfehlung/reading suggestion :-) Server Time
24 Apr 2024 15:28:24 EDT (-0400)
  [de][en] Leseempfehlung/reading suggestion :-) (Message 1 to 6 of 6)
From: Christoph Hormann
Subject: [de][en] Leseempfehlung/reading suggestion :-)
Date: 22 Sep 2003 16:15:03
Message: <uq1441-k76.ln1@triton.schunter.etc.tu-bs.de>
Da anscheinend die deutschsprachigen Besucher dieses Newsservers heute
etwas lesefaul sind werde ich ein wenig nachhelfen.

In der aktuellen Ausgabe der c't (Heft 20) auf Seite 206 ff. gibt es

-------------------------

In case you have access to the german computer magazine c't (probably
available in larger magazine stores even outside Germany in a few days)
you might have a look at page 206 of the current issue (20) for an
on-topic article (it might be interesting even if you can't read german).

Christoph

--
POV-Ray tutorials, include files, Sim-POV,
HCR-Edit and more: http://www.tu-bs.de/~y0013390/

Post a reply to this message

> [...]

> you might have a look at page 206 of the current issue (20) for an
> on-topic article (it might be interesting even if you can't read german).

Bevor ich losrenne und eine kaufe... ;)

Was genau?

Daniel

Post a reply to this message