POV-Ray : Newsgroups : povray.international : [pl] Povray a skiny do aplikacji - czy lepiej 2D? Server Time
28 Mar 2024 06:13:31 EDT (-0400)
  [pl] Povray a skiny do aplikacji - czy lepiej 2D? (Message 1 to 5 of 5)
From: Wojtek P
Subject: [pl] Povray a skiny do aplikacji - czy lepiej 2D?
Date: 29 Sep 2003 04:36:12
Message: <3f77eefc$1@news.povray.org>
Od pewnego czasu powoli zmierzam do zrobienia prostej skorki metalicznej
lub a'la aqua do aplikacji. Povray jest wdziecznym narzedziem. Jednak

sky_sphere zeby cos sie odbijalo? No nie wiem...
http://biorust.com/index.php?page=tutorial_detail&tutid=31

Inyy podobny problem to przyciski a'la aqua, czyli po prostu takie
zelowe, czy szklane. Czesto sa takie w skorkach.

http://www.iheartny.com/xicons/tutorials/aqua.html

fajna  zabawa w Povrayu i fajnie mozna by to robic... ech..

w.p.

Post a reply to this message