POV-Ray : Newsgroups : povray.international : [pl] wektor normalny? Server Time
24 Apr 2024 00:08:37 EDT (-0400)
  [pl] wektor normalny? (Message 1 to 5 of 5)
From: Wojtek Ptak
Subject: [pl] wektor normalny?
Date: 26 May 2003 02:27:16
Message: <3ed1b3c4$1@news.povray.org>
Mam pytanie do szanownych krajan :)

obiektu w punkcie jaki dostalem z trace. Czyli moze inaczej - potrzebna
jest normalna do powierzchni w punkcie z trace...

normalnej podanej jako parametr trace

w.p.

Post a reply to this message

From: ABX
Subject: Re: [pl] wektor normalny?
Date: 26 May 2003 03:09:36
Message: <d4f3dvsge2heoc2r2ns4b73qjelcf0qajf@4ax.com>
On Mon, 26 May 2003 08:28:22 +0200, Wojtek Ptak <pta### [at] tlenpl> wrote:
> [...]
> obiektu w punkcie jaki dostalem z trace. Czyli moze inaczej - potrzebna
> jest normalna do powierzchni w punkcie z trace...

Hmm, Wojtku, prawde mówiac zastanawiam sie jak Tobie to w ogóle dzialalo skoro
sprawdzenie wartosci wektora normalnego jest jedynym sposobem na potwierdzenie
ze trace znalazlo punkt przeciecia... Zajrzyj do
http://www.povray.org/documentation/view/138/ - tam jest przyklad uzycia trace()
z wktorem normalnym. Jesli to nie wystarczy to moze zle zrozumialem twój
problem.

ABX

Post a reply to this message

> [...]
> z wktorem normalnym. Jesli to nie wystarczy to moze zle zrozumialem twój

pobranym w jakis sposob poprzez podanie obiektu, i punktu na nim?

w.p.

Post a reply to this message